Barnkalas..

Idag har jag haft kalas för Kitty. Lillstumpan fyller ju 2 på tisdag.
Innan kalaset så var jag så sjukt stressad. Kvart över ett tog jag med tårtgrejerna upp till gula huset och började med tårtorna. Kalaset började 2. Men vi hann.. Och det verkar som att det blve lyckat..De flesta barnen var iallafall riktigt nöjda..:)
För att itne tala om Kitty. HOn fick så mycket paket att hon tröttnade på att öppna..:)
Innan vi satte oss för att fika så kom en livs levande Hello Kitty in och delade ut godis till barnen.
Även om barnen var avvaktande så var det ingen som blev livrädd... Det var skönt...

Nu har jag fått mina 2 prinsessor i säng. Känns som om min magkatarr inte tycker om stressen jag haft denna helg.
Men men, dom fyller år med 6 månaders mellanrum...:)

Nu ska jag mysa lite med syrrans barn.. Dom åker hem imorgon..

Ha en bra dag.

Och tack alla som kom till kalaset och gjorde den till en minnesvärd dag!!!:*

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0