Äre såhär det ska va??

Usch, mår inge bra idag...
Kankse beror det på vinet/spriten igår eller så är jag sjuk..haha tror nog på det förstnämnda..
Hade riktigt roligt igår. Det avr trevligt med folket och våran 5 kamp gick ju bra. Synd bara att folk fuskar...:)
Men det gör inget, jag drog på värsta vurpan. Körde norsk fylla och jag var ju redan bra snurrig innan jag sprang runt den där pinnen. Så det vart en liten vurpa ner i backen innan jag tog mig fram för att lösa av catti. Men roligt var det. Lite öm i kroppen idag bara...
Sandy och Kristo kom hit. Kul att dom faktiskt kom den här gången. Och stannade länge...:)
Nej nu ska jag gå och göra nåt vettigt. Barnen kommer hem vid 4 idag...Ska väl fräscha upp mig innan det.
Har ju lovat Aurora att vi ska gå ut och äta på china restaurang. :D

kärlek till folket...:)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0