Så jävla patetiskt...

Kan börja såhär.. Sprang på mitt X brud på affären häromdan. Vi har inte setts på över ett år.
Vi hälsade inte på varandra, och det köper jag. Råkade springa på henne inne på centralen dagen efter, då hade jag barnen med mig. Hon hälsade inte på dom heller. Gick förbi oss och gömde sig bakom ett hörn.
Sen stod hon där och tröck ett tag innan hon vände på klacken och gick.
Till historien hör ju då att hon hade med sig deras lilla bebis. (Mina barns lillsyster). Hur hade hon tänkt sig när hon struntade i att hälsa på barnen, eller att inte låta barnen träffa/hälsa/se sin lillasyster?

Och igår fick jag reda på att barnens far är i samma kommun som barnen. HAr han ringt till dom och talat om det? NEJ
Fick höra att han åkte in till stan med deras bebis och hans mamma idag.
Tänkte då att han kanske ringt på deras mobil som han sa att vi fick lov att fixa till dom så dom kunde ha kontakt. Men inte ett ljud från honom.

Jag hoppas bara mer och mer för varje dag han skiter i dom att han ska sluta höra av sig helt. Självklart så vill jag att dom ska ha kontakt och att dom ska få träffa sin far. Men han visar ju inget intresse för dom. Och jag vill ju inte att han ska såra dom mer. Men men, jag kan inte påverka hur han vill ha sin relation till sina egna barn.
Synd bara att det är barnen som blir lidande.

Älskar mina små flickor så sjukt mycket!!!<3

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0