4 jävla månader!

Idag är det 4 månader sen jag senast drack alkohol.
En mycket trevlig tillställning som mina vänner anordnat för att fira mig och nära vänners födelsedagar!
Men den kvällen fick mig oxå att inse att jag som 30 åring inte lärt mig att hantera alkohol.
Under hela min ungdom och mitt vuxna liv har alkoholen vart en stor del av mig. Partyprinsessa, pajas, spexare, idiot!
En del av de ord som kan användas på mig när jag hållit igång.
Jag är tacksam över de fina vänner jag har som står kvar vid min sida efter alla idiotiska saker jag sagt och gjort i alkoholens "underbara" rus.
Jag är redo att möta livet! Att inte dämpa min ångest eller höja självkänslan som egentligen inte finns.
Jag är redo att möta mig själv. En kamp jag antagligen kommer till stor del att ta själv. Men jag är redo!
Jag är STOLT över mina 4 månader utan alkohol. :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0